Thursday, February 2, 2023

22+2

 Väga värvikate unenägudega öö oli. Äärmiselt detailne erootiline unenägu, millest ärkamise järel olin pea tund aega üleval, sest kõht oli toonuses ja beebi poksis nagu profisportlane - ma teaaaaaan, et see ei tohiks kuidagi titale kahjulik olla, aga no nii ebamugavalt üliintensiivne tunne endal, et kohe ei tundu see paljuloetud "kui last ootaval naisel on hea, on lapsel ka hea" jutt pädevat. No ei tea. Nüüd hommikul on nööbike igatahes väga vagur, natuke toksib, aga arvatavasti magab öist rahmeldamist välja. 

Viimasel arstivisiidil selgus - või no hargnes lahti (võib-olla) - mu unetuse ja väsimuse võimalik põhjus, nimelt on mul väga madal b12 vitamiini tase ja ka d-vitamiini oli normist vähem. Mul on juba päris hull trobikond ravimeid: hommikuti võtan b-vitamiini tilkasid ja d-vitamiini, õhtul magneesiumit, südameaspiriini preeklampsia vältimiseks ja Nervostrongi, mis võiks aidata paremini magada. Seni pole veel midagi aru saada, aga olen alles vähe aega võtnud ka. 

Beebi liigutused on muutunud üsna tugevaks, ma isegi ei kujuta ette, kui väga palju kõvemini ta siis veel näiteks 2 kuu pärast või 38. nädalal sirutab ja matse jagab. Imelik, et Karli ajast pole üldse midagi liigutustega seotut meeles, ei murelikkust, kui neid vähe oli, ega rõõmu, et need olid. Täitsa nagu esimest korda oleks rase. 

***

Kirjutan siia lihtsalt meeldetuletuse mõttes ka mõned tüdrukunimed, mis mulle parasjagu meeldivad:

Madli(ke), Ellen, Linda, Mari, Anni, Teele, Tuuli, Lumi, Liis, Hella, Iida (ei saa panna, sest kuidas me teda siis Itiks kutsuksime, kui meil juba koer-Iti on?!)

No comments:

Post a Comment